Adatlapok, formanyomtatványok
Adatlapok, formanyomtatványok
Fontos tudnivalók kérvények beadásáról:
Amennyiben a kérelemre létezik Neptun-kérvény sablon, akkor a beadása nem helyettesíthető papír alapú vagy emailben küldött kérvénnyel.
Elektronikus kérvény hiányában használja a www.elte.hu/hallgatói-eugyintezes honlapon feltűntetett vagy a kari honlap ezen oldalán megtalálható dokumentumokat
Az elektronikus ügyintézés a Neptun rendszerben tárolt hallgatói e-mail címről kezdeményezhető a kérvény küldése a tanulmányi előadónak, szükség szerint a mellékelendő anyagok csatolásával. A küldés módja:- A kérvény file kizárólag pdf formátumú lehet.
- Lehetőségek:
- A kérvénysablon kitöltése számítógéppel, pdf-be konvertálása, aláírása elektronikusan (aláírás kép elhelyezése).
- A kérvénysablon kitöltése számítógéppel, kinyomtatása, aláírása, szkennelése vagy fényképezése, pdf formátumba alakítása.
- A kérvénysablon kinyomtatása, kitöltése kézírással, aláírása, majd fotózása és pdf formátumra alakítása.
- Amennyiben aláírás képet nem tud tenni a kérvényre, a Neptun rendszerben tárolt hallgatói e-mail címről küldve elfogadjuk a kérvényt.
- A file nevének tartalmaznia kell a hallgató nevét, Neptun kódját és a kérelem tárgyára vonatkozó rövidítést. Sorrendben:
név_neptunkód_kérvénytárgya.pdf
- A kérvényt a csatolt dokumentumokkal egy fájlba összefűzve kérjük küldeni.
- Az egyes kérvényekhez szükséges oktatói támogatás beadásának módja:
- a kérvényre rávezetve, azon aláírva vagy
- a kérvényre elhelyezett oktatói írásképpel vagy
- az oktatótól kapott email képernyőképét a kérvényhez csatolva.
- A szükséges oktatói támogatások időbeli sorrendje:
- amennyiben olyan kérvényt kíván beadni, melyet az oktatók egymástól függetlenül is aláírhatnak, akkor egyszerre elküldhető a kérvény minden oktatónak aláírásra (pl. Tárgyfelvétel/leadás, kivételes tanulmányi rend),
- amennyiben a kérvényhez egymásra épülő hozzájárulások szükségesek (pl: tárgyfelelős oktató, tanszékvezető), úgy kérjük a sorrendiség betartását a kar szervezeti felépítése szerint, tehát a tárgyfelelős aláírásával együtt továbbítsák csak a kérvényt a tanszékvezetőnek (pl.: előfeltétel gyengítés). Amennyiben szükséges, az aláírás előtt a kérvény megfogalmazásáról egyeztessen az oktatóval.
- Az oktató kizárólag a kérvény pontos szövegének ismeretében írja alá a kérvényt.
- A szükséges aláírásokkal ellátott kérvény a hallgató tanulmányi előadójának hivatalos email címére küldendő. A Tanulmányi Hivatal honlapján, az alábbi link alján található a hallgatók besorolása az ügyintézőkhöz. https://inf.elte.hu/thfogadoora
A határidőket tartalmazó táblázatok itt érhetőek el.